Informacje organizacyjne

Garść najważniejszych informacji organizacyjnych:
BIURO ZAWODÓW:
Biuro zawodów, będzie znajdowało sie w Holu Głównym, Wejście A Hali Widowiskowo-sportowej Arena Gliwice, ul. Akademicka 50.

3.11.2018 – sobota

  • 15:00-21:00

4.11.2018 – niedziela

  • 7:30 -9 :00

Niedzielne biuro zawodów prosimy traktować jako "wyjście awaryjne" w razie gdybyście nie mogli odebrać pakietu w sobotę.

PARKINGI:
w sobotę (3.11) korzystamy z parkingów P1 oraz P3 (dojazd od ul.Kujawskiej). Parking bezpłatny. Parkingi P4 i P5 dedykowane są kibicom i zawodnikom meczu futsalu, odbywającego się tego dnia w Arenie Gliwice
W niedzielę (4.11) korzystamy ze wszystkich parkingów na terenie Areny Gliwice. Parking bezpłatny. Wjazd na parkingi będzie możliwy do godziny 9:30. Wyjazd z parkingów będzie możliwy po zakończeniu biegu, czyli około godziny 13:00. W czasie trwania biegu nie będzie możliwości wyjechania z parkingów.

Prosimy o zajmowanie wyznaczonych miejsc i stosowanie się do przepisów ruchu drogowego oraz instrukcji służb porządkowych organizatora.

DEPOZYT:
Miejsce składania depozytu (dostępnego później na Mecie) będzie zlokalizowane w pobliżu startu. Depozyt będzie działał od godziny 9:30.

TOALETY:
Przed startem prosimy o korzystanie z toalet zlokalizowanych w okolicach startu, przy parkingu P1.

META:
Po przybiegnięciu na metę, będzie możliwość skorzystania z szatni oraz prysznicy zlokalizowanych w Arenie Gliwice.

Odbiór pakietu przez osobę trzecią:

Gdy nie możesz osobiście odebrać pakietu startowego, możesz kogoś do tego upoważnić.
Osoba upoważniona musi posiadać kserokopię/zdjęcie pierwszej strony Twojego dowodu osobistego (do wglądu dla nas w biurze zawodów) oraz wypełnione i podpisane przez Ciebie upoważnienie które znajduje się w poniższym linku:
http://www.biegrzeznika.pl/…/uploa…/2016/11/oswiadczenie.pdf

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress